آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

نورآوین پرنسس مامان و باباش

سیسمونی اوین

1393/3/7 16:59
نویسنده : زری مامان
1,417 بازدید
اشتراک گذاری

 سیسمونی آوین خانم را ١٤ فروردین اوردن دست مامان جون و بابا جون و بقیه فامیل درد نکنه

اینم چنتا عکس از وسایل نازت فقط عکس بعضی چیزا را مثل فرش و لحاف و تشک و چادر تفریحیتا نداشتم بعد میذارم

این شال و کلاه را مامان جون برات بافته

 

این لباس بافتنی هم کار مامان جونه

این ماشین مال بچگی بابایی بوده عروسکا و پله برقی هم مال بچگی من

 

این عروسکی که بچه بغلشه مال بچگی من بوده بابا جون برام سوغاتی اورده بود

 

چرخ خیاطی هم اسبابازی بچگی من بوده

 

 

توپ چهل تیکه هم مال بچگی بابایی بوده قطارم مال بچگی من

 

 

 

 

 

پتو ابی کوچیکه را عمو جون من از کویت برات اورده

این لباسای تترونی هم کار مامان جونه ماشالله مامان جونت هنر منده

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آدرینا
7 بهمن 92 19:11
مامان آیدین
7 بهمن 92 22:24
سلام خانومی خوبی ماشالله چه سیسمونی نورآوین خوبه خدا براتون نگه داره به آیدین منم سری بزنید خوشحال میشم
تامای
14 بهمن 92 11:47
چه اتاق خوشگلی از رنگ سرویس خواب خیلی خوشم اومد
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی در اصل اسم دخترم اوینه اما نورا هم صداش میزنیم من دوتا را ترکیب کردم