آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

نورآوین پرنسس مامان و باباش

عکس های جا افتاده از عید تا حالا

1393/4/11 23:59
نویسنده : زری مامان
909 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم به خاطر تاخیر معذرت میخوام  ولی الان که اومدم کلی خاطره و عکس دارم . اول اینکه یه نی نی کوچولو به خانواده اضافه شده پسر عمه ات محمد مهدی . وم اینکه شما دقیقا پنج شنبه دو هفته قبل یعنی 29 خرداد دوتا دندون دیگه در اوردی یعنی  دندونای بالایی جلو که تا امروز دیگه خوب رشد کردن . امروزم یعنی 11 تیر ماه وقتی من نماز میخوندم میومدی سرتا میذاشتی روی مهر و میگفتی اکبر ، عمو و داداشی هم جدیدا میگی ،راستی یاد گرفتی بوس میکنی ،  خیلی دختر جیغ جیغویی شدی و هرچی را میخوای با جیغ میگی بدش  دیروز تو مغازه رفتیم موز بخریم با جیغ میگفتی بد ش وای همه بهمون میخندیدن ، یا با جیغ میگی بریم تو خونه نمی استی دائم میخوای بری بیرون ، نسبت به بالشت و متکا یه حس مسئولیت داری نمیذاری کسی بهشون تکیه بده یا بخوابه روشون ، الان دقیقا یادم نیست چه کلمات جدیدی را یاد گرفتی که بنویسم . فعلا چنتا عکس هم میذارم

عکس سیزده بدر بارون میومد همش توی چادر بودیم

اینجا رفته بودیم چاله خرس یه مکان تفریحی بکر نزدیکک شهرمون

اینجا اوین توت خورده

اینجام رفته بود امامزاده حمزه علی

 

اینجام رفته بودیم دانشگاه اصفهان جایی که مامان درس خونده

پسندها (4)

نظرات (10)

مهسا خانوم
12 تیر 93 13:11
عزیزم.چه ناز نازی ماشاالله.بوووووووس. اوین دوست دارم عشیشم
مهسا خانوم
14 تیر 93 10:54
اپم.منتظرما
مهسا خانوم
15 تیر 93 15:07
سلام .اوین خوشملم.خوبی؟ ممنونم که اومدی وبلاگم. دوست دارم
مهسا خانوم
16 تیر 93 14:54
سلام.این ادرس وبلاگ مامانمه.دوس داشتی لینکش کن وبهش اطلاع بده.مرسی.بوسسسسسسس
مامان فرشته
17 تیر 93 0:45
سلام.نماز وروزه هاتون قبول درگاه حق. ممنون از این که لینکم کردین.با افتخار لینک شدین ماشالله به این نوراوین خوشگل.خیلی نازه.
مهسا خانوم
20 تیر 93 13:37
سلام.خوبین عایا؟؟؟ وبلاگ حجابم اپه.خوشحال میشم بیاین.چند تا پست قشنگ گذاشتم.مطمئنم خوشتون میاد
مهسا خانوم
21 تیر 93 13:38
میشه از پست سال نو مبارک عکس چهارم اوین کپی کنم خیالتون راحت اگه اجازه بدین توی ورد کپی میکنم خیلی نازه.خوشمل خانوم خعلی قشنگ لوس کرده خودشو من عاشق کوچولو هام.مخصوصا وقتی لوس کنن خودشون رو.
زری مامان
پاسخ
باشه عزیزم کپی کن
مهسا خانوم
23 تیر 93 0:12
ممنون از این که اجازه ی کپی دادین.بااجازه کپی کردم
مهسا خانوم
26 تیر 93 14:23
واااااااا.مگه شمانگفتین کپی کن.پست سال نو عکس چهارم که اوین خیلی خوشمل افتاده.
sarinama
5 مهر 93 11:34
عزیزم چقد قشنگه عکسات خودتم که ماشالا خیلی خانومی عزیییزم