آوینآوین، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

نورآوین پرنسس مامان و باباش

روزی که به دنیا اومدی

1392/11/29 18:52
نویسنده : زری مامان
579 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم شما در روز١٤ اردیبهشت به دنیا اومدی در بیمارستان صدوقی اصفهان اون روز من و بابایی و دو تا مامان جونات با باباجون ساعت ٥ صبح رفتیم بیمارستان و نزدیک ساعت ١١ شما به دنیا اومدی بعد از ظهرش همه اومدن دیدنت عمه ها خاله ها و عمو و زن عموت زن عمو و خاله و دختر خاله های من اون روز خیلی بارون میومد ما هم خواستیم اسمتا بذاریم باران حتی اون روزی هم که رفتیم سونو گرافی بارون میومد گفتم اگه دختر شد اسمش بارانه اما دیگه نشد تصویب نشد و اسمی که از اول دوست داشتما گذاشتیم 

 

 

اینم عکسای روزی که از بیمارستان مرخص شدی

 

اینم عکس سر در بیمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آدرینا
12 بهمن 92 14:23
ماشالا چقدر ناز وآروم خوابیده
زری مامان
پاسخ
مرسی خانمی
تامای
14 بهمن 92 11:48
من اسم آوین و خیلییییییییییییی دوت دارم اسم گل دخترتونم که یه نور داره و عااااااالیییی
زری مامان
پاسخ
مرسی عزیزم لطف کردی در اصل اسم دخترم اوینه اما نورا هم صداش میزنیم من دوتا را ترکیب کردم